Saturday, January 21, 2012




assalamualaikum..
aku sebenarnya tak berapa nak percaya yang aku ni dah berumur . eh , baru enam belas, bukan empatpuluhempat x) .terlalu cepat masa berjalan . bukan jalan lagi tu , lari pecut sebab tu laju . kadang-kadang aku tak perasan yang aku dah form four dan ada adik junior *i mean budak-budak form one,two n three lah . 




bila difikir-fikirkan balik , lepas form four , form five . spm kan ? eh , asal cepat sangat . 
adeh , ingat form four ni boleh rilek ,kitkat kan ada . oh , rupanya belajar sampai lebam . dush dush 
Doakan saya , semoga saya dapat buat yang terbaik ! cehhwahh ayatt . tahun ni memang kita nak belajar betul-betul . azam 2013 . *typing error*2013 . aku ni susah sikit nak belajar . kena ada kawan baru nak study.
nak ikutkan bukannya study pun . 90% main-main lagi 10% baru study .  
macam pfftttt .






okey , kepala aku dah cukup pitookkk da ni . tak sedaphati . . kbaii , selamat malam :)




No comments:

Post a Comment

tinggalkan comment anda eh:)