Thursday, July 12, 2012

assalmualaikum...


hye korang myra na menulis nie,,,hary nie psal someone yg amat aku syg mesty la ..budak tu kan...sape lagy nie la...jap myra tunjuk
bile dah 2 bulan nie,,prangai dye makin menjadi2 ..makin lame makin fed up aku..ape taknye..aku merajuk ngan dye...die buat bodoh!!ckp aku mcm budak kecik...weyh2 bek sikit,,cmne aku tak mrajuk kalu kau boley snap pi dengan ex kau...lepas tu,,ex kau ley ltak gmbar uh kt dp!!!pompuan mne larh tak saket haty..pompuan tuh puwn satu,,dye dah tau aku kpel nan mamat nie..tak perlu larh nak ltak dp..agak2 larh..dah sebb kau kitorang gado..saket haty tau tak,,mamt nie tkejut aku ley maki dye,,kau tak tau lagi prangai aku cmmane,aku nie pnas baran!!harap maklum..so,byk kali dah aku jew yg nak kene amek haty kau,,tau larh sume membe2 kau tak suke aku an..dorg sumenye suke pompuan tu,,,aku pham..pompuan tu kan pandai,,n dye kawen bek nan membe2 kau,,tapy kau tak pndai nak backup aku dpan membe2 kau..kalau aku tak leyh sbar hary tu,,mmg aku dah pnggel membe aku la..dorg lagy mafia keyh,,,aku tak mau gado nan membe kau,,biarlarh dorg buat aku cmne..tu je la aku na ckp!!terime kasih buat aku cmnie fahmi yunus..

No comments:

Post a Comment

tinggalkan comment anda eh:)