Thursday, September 13, 2012

emm

assalamualikum,,,,
dah lame rasenye myra tak update blog nie kan..al maklum la ...skarang nie buzy sangat2..rase nk pengsan jew ,,hari nie myra nak ctew psal sorg mamat nie...k kte bg biodata dye skit eh...

  • nama:muhammad rahsie
  • umur:16 tahun
  • tinggal:pahang
kesalahan:tinggal kan aku dan bg harapan dye akan jd balak aku,,,,ok...sumpah aku sket giler nan dye nie...time aq syg kan dye...mcm2 dye tpu aku..rupenye2..dah ad awek,,ckanp lha ad awek jgn la tipu..aku pham lha..jgn la bg harapan palsu kt aku..lme gak aku tggu kau...tiap2 ary aq mcg,,call ..tp kau x pnah reply or angkt fon...em...lme gak aq jadi orang bodoh...sebab kau..em agk2 dlm 2 bulan aku dah fedup ...so aq crik balak len.....em dkecewekan gak,,tkar dkecewekan gak..lasltly aq jumpe nan amir fitri...em..dlam bnyk2 pkwe aq dye yg pling cool,,n boley pham aq....syg amir fitri sgt2..heheheheh..key skang nie time aku becintan-beintun nan amir nie lha kau nk mucul blek dlam hidop aq...knap eh..asl kau dtg blek dlam hidup aku..aku jady keliru...lhaaa...ntah lha...perasaan syg tu dtg blek kt dlam dri aku nie...untuk pengetahuan kau...kau lha yg pling aku syg dr bnyk2 lelaky yg aku knal.....emm...tuhan tolonglarh buang persaan syg tu dr aq...tolonglarh...aq nk setie kt amir fitri jew..
wassalam

No comments:

Post a Comment

tinggalkan comment anda eh:)